
Minden jól működő vállalkozáshoz erős vezetés, hatékony irányítás és kiváló back office támogatás szükséges. A John Deere márkakereskedőknek olyan tehetséges, különböző üzleti és menedzseri képességekkel rendelkező emberekre van szükségük, akik elősegítik a munkavállalók elköteleződését, a nagyszerű ügyfél-tapasztalatokat és a vállalkozás növekedését. Az emberekkel dolgozik a márkakereskedés teljes területén; fontos támogatást nyújt a mindennapi üzleti tevékenységhez és a tervezéshez. Menedzserként elláthatja egy csapat vezetését és kritikus szerepet játszhat a mai és a jövőbeni üzleti döntésekben.
Ön egy márkakereskedést vezet; általános felelősséggel tartozik az ügyfélélményért, a kereskedés teljesítményéért és a munkavállalói elkötelezettségért.
Ön irányítja és ellenőrzi a vállalat minden pénzügyi tevékenységét és felügyeli a napi adminisztrációs feladatokat.
Ebben a munkakörben a HR-hez kapcsolódó összes területet Ön vezeti a vállalaton belül - az irányelvek végrehajtásától, továbbá a helyi törvények és előírások betartásától kezdve a vezetés támogatásáig és az alkalmazottak szerződésének menedzselésig bezárólag.
Ön menedzseli a márkakereskedés márkaimázsát és elkötelezettség, előmozdítva taktikai marketing stratégiákat is a termékek és szolgáltatások népszerűsítése érdekében.
Az értékesítési csoporttal és a John Deere pénzügyi osztályával szorosan együttműködve koordinál minden finanszírozási tevékenységet. Ön kiemelten fontos feladatként gondoskodik az ügyfelek magas színvonalú és egyértelműen kommunikált finanszírozási támogatásáról.
Koordinálja a munkafolyamatokat a technológiai jellegű termékek/szolgáltatások kiválasztásával, beállításával, támogatásával, kommunikációjával és adatvédelmével kapcsolatban, hogy segítse a kollégákat a hatékony munkavégzésben.
Ön felelős azokért a folyamatokért, amelyek maximalizálják a hatékonyságot az adott osztályon.
Az ezen a webhelyen felsorolt munkakörök és munkaköri leírások csak példák - a márkakereskedésekben elérhető tényleges betöltendő állások azoktól eltérhetnek. A márkakereskedésekben a foglalkoztatási kérdésekről folytatott megbeszélések szigorúan a pályázó és a márkakereskedés között zajlanak, csakúgy, mint a későbbi pályázati megbeszélések és interjúk.