Az önjáró kombájnok kifejlesztése megváltoztatta a világ élelmiszerellátását. Napjainkban a világon megtermelt termények több mint a felét John Deere kombájnok aratják le. Sikertörténetük az 55-ös modelltől az „X” sorozatig a műszaki innovációról, valamint a professzionális kereskedői hálózaton keresztül nyújtott magas színvonalú ügyféltámogatásról szól.
Az önszintező 55H a John Deere domboldalon használható kombájnok terén szerzett szaktudására épült; ilyen kombájn először 1936-ban jelent meg amely a lóvontatású 36B modellel. A reklámfilmekben számos olyan tulajdonságukat népszerűsítették, amelyek a napjaink kombájnkezelőinek is tetszenének: ‘egyujjas’ szervokormány, erős tárcsafékek és változtatható fordulatszámú fenékhajtómű.
A korai lánctalpakat építőipari gépekből fejlesztették ki. Acéllemezeik rendszeres kenést igényeltek és lassú közlekedést tettek lehetővé közúton. Itt Olaszországban rizsbetakarításhoz használják azokat. A mai lánctalpak ismerős háromszögprofiljához hasonló, megbízható gumi lánctalpak csak több mint 40 év múlva váltak elérhetővé.
A CTS (hengeres ujjas magleválasztó) kombájn nagy hengerrel és homorú elülső résszel rendelkezett; két rotorja másodlagos cséplési műveletet végzett. Ez maradt a világ egyetlen hibrid kombájnja 1996-ig, amikor a John Deere szabadalma lejárt. A kompakt, keskeny felépítmény kivételes munkateljesítmény biztosított; Ázsiában még ma is árulják rizs betakarítására.
A Parallel Tracking™ funkcióval a vezetőnek erősen kellett koncentrálnia, hogy a kombájnt a középvonalon tartsa. A valódi kézhasználat nélküli irányítórendszer csak 2002-ben, az AutoTrac alkalmazásával jelent meg. A kijelző a Harvest Monitor™ és a Hozamtérképezés szoftvereket is tartalmazta, amelyek közül sokan még ma is használatban vannak.
A korai kombájnflottáknál zászlókkal jelezték, hogy melyik kombájnt kell kirakodni. Később elterjedtek a rövidhullámú rádiók és a mobiltelefonok. A betakarítás terén a John Deere Modular Telematics Gateway az elmúlt 20 év legnagyobb innovációja, amely távfelügyelet céljából valós idejű adatokat továbbít a gépek teljesítményéről és pozíciójáról. Átalakította a munkatervezést, a betakarítási logisztikát és még sok minden mást.
Greg Briggs az Illinois állambeli Ciscóból 2010. május 20-án vehette át az 500.000. John Deere kombájnt, egy 9870 STS-t. A szimpla ujjas magleválasztó rendszer jelentős eltérést jelent a hagyományos szalmászó láda rendszerhez képest és olyan sikeresnek bizonyult, hogy ma is használják azt az "S" sorozatú képekben - a világ legnépszerűbb kombájnjaiban.
Tájékozódjon arról, milyen előnnyel járhat az Ön számára kombájnjainak lecserélése a legújabb modellekre.