A John Deere Connected Support™ egyesíti magában a gépek csatlakoztathatóságát, az innovatív eszközöket és a proaktív kereskedői támogatást, hogy gépei egész évben csúcsteljesítménnyel és a lehető legalacsonyabb működési költséggel szolgálják Önt. Mindössze annyit kell tennie, hogy kihasználja a John Deere Connected Support™ előnyeit a csatlakoztatott gépével. Használja a JDLink™ modemet a John Deere vagy más gép gyors és egyszerű csatlakoztatásához. Plug-and-play rendszerű vagy teljesen integrált modemeink is rendelkezésére állnak – beszéljen a kereskedőjével, ha további információkra van szüksége arról, hogy melyik modell a legjobb az Ön számára.
A John Deere Connected Support™ egyesíti magában a gépek csatlakoztathatóságát, az innovatív eszközöket és a proaktív kereskedői támogatást, hogy gépei egész évben csúcsteljesítménnyel szolgálják Önt.
A John Deere Connected Support™ fokozza a gép termelékenységét, növeli a hasznos üzemidőt és csökkenti az üzemeltetési költségeket. Olyan fejlett technológiákra támaszkodik, mint az Expert Alerts, a Machine Dashboard, a karbantartási értesítések, a távoli kijelző hozzáférés és a Service ADVISOR™ távoli elérés. Olvasson tovább, hogy részletesen megismerje ezek működését.
A Machine Dashboard a John Deere legújabb fejlesztésű távdiagnosztikai és támogatási eszköze. Fejlett analitika alkalmazásával, a kereskedők szakemberei valós időben láthatják a gép üzemi állapotát, hogy gyorsan azonosíthassák az azonnali szervizelést igénylő gépeket.
A távoli kijelző hozzáférés lehetővé teszi kereskedőjének, hogy távolról lássa ugyanazt, amit Ön vagy a kezelő lát, hogy teljes mértékben megértse az esetlegesen felmerülő működési problémákat. Ha Ön hozzájárulást ad, ez a funkció lehetővé teszi a szerelők számára a fülkében lévő kijelzőhöz való távoli kapcsolódást, hogy segítsen a beállítások valós idejű elvégzésében a gép optimalizálása érdekében, változó körülmények vagy hibák elhárítása esetén.
Annak érdekében, hogy Ön mindig a legtöbbet hozhassa ki gépéből, John Deere-kereskedője megtervezheti Ön számára a szükséges karbantartási és szervizelési időszakokat.
Az Expert Alerts funkcióval az Ön John Deere-kereskedője segíthet jelentősen meghosszabbítani a hasznos üzemidőt és növelni a gép teljesítményét. Az Uptime Expert Alert eszköz lehetővé teszi a John Deere-kereskedője számára, hogy még az előtt észlelje és javítsa a gép potenciális hibáit, hogy azok problémává válnának. A Performance Expert Alert riasztások időben betekintést nyújtanak a gép működésébe, és megmondják, mit kell optimalizálnia a maximális teljesítmény érdekében.
Service Advisor távoli elérés
A Service ADVISOR távoli elérés segítségével a kereskedő valós időben, távolról elemezheti a diagnosztikai hibakódokat (DTC-ket), hogy megállapítsa a gép potenciális problémáit. De ez még nem minden! A Service ADVISOR távoli elérés a szoftverfrissítéseket is képes távolról elvégezni.
Töltse le a szórólapot, hogy megtudja, a valós idejű felügyelet és a szakértői segítség miként növelheti gépe teljesítményét és üzemidejét.
Egyéb John Deere szolgáltatások
Legyen szó a kiterjesztett jótállásról vagy a John Deere szakértői által végzett rendszeres karbantartásról: A Connected Support™ által a John Deere gépei számára kínált lehetőségek mellett számos egyéb szolgáltatást is kínálunk, hogy gépei a lehető legmagasabb hatékonysággal működjenek.
Az időben történő ellenőrzésekkel rengeteg pénzt spórolhat meg. Egy keményen végigdolgozott szezon után a gépet le kell ellenőrizni, hogy készen álljon a következőre. Szakértőink teszteket futtatnak le, hogy megbizonyosodjanak arról, hogy minden alkatrész készen áll a zökkenőmentes működésre.
A John Deere közel van Önhöz. Szakképzett támogatói csapatunk mindig örömmel támogatja Önt és vállalkozását. Keresse meg az Önhöz legközelebbi csapatot, és lépjen kapcsolatba velük.