
A John Deere Aercore 800 levegőztető a megfelelő választás – golfpályán és sportpályán egyaránt. A flexi-link lyukasztórendszerrel, az ékszíjhajtásos kialakítással és a tömített csapágyakkal együtt évekig működni fog.
80 cm-es szélességével az Aercore800 követi a füves és golflabdatartókkal tarkított területek hullámzását, és egyenletesebb mélységet biztosít a levegőztetés során. Az egyenletes mélység kisebb talajtömörödést jelent a levegőztetés teljes mélységében, és még pontosabb homokszórást tesz lehetővé.
A beszerelés után a rendrakó adapter a lyukakat középvonalban tartja az egyszerűbb eltávolítás érdekében.
Az Aercore 800 – az innovatív alkatrészeivel együtt – mindössze 620 kg-t (1367 font) nyom, ami nagyon könnyű súlynak számít egy ilyen hatékony levegőztető esetében.
A mechanikus sebességváltó és a differenciálzár egymástól független sebességet tesz lehetővé a külső/belső kerekek számára.
Folyamatos munkavégzés akár 89 mm-es (3,5 in) mélységig, standard gumiabroncs-kaparók használatával. A magasságállítás egyszerű, és szerszám nélkül végezhető.
A hajtókeréken lévő lyukterelő gondoskodik a szabad haladási útvonalról, hogy el lehessen kerülni a lyukak feletti áthaladást.
A Flexi-Link kialakítás biztosítja, hogy a fogak hosszabb ideig merőlegesek maradjanak a nagyobb méretű lyukak készítése érdekében. Az állítható gyepvédőkkel elkerülhető a gyep károsodása a levegőztetés közben.
122 cm-es gyűjtőszélességével a TC125 gyűjtőrendszer mindössze 15 perc alatt képes egy átlagos füves területtel végezni. Az állítható görgőmagasság alkalmazkodik a gyephez a kíméletesebb átfésülés érdekében.
A TD100 segítségével gyerekjáték a pontos homokszórás. Névleges kapacitás: 680 kg (1500 font), terítési szélesség: 142 cm (56 hüvelyk).
Modell | Motor és lóerő | Lyukasztási szélesség | Lyukasztási mélység |
---|---|---|---|
4 ciklus, ólmozatlan benzin, elektromos indítómotor és egy kételemes 18,6 kW (25 hp) 3600 ford./perc sebességen* |
80 cm (31,5") |
Akár 8,9 cm (3,5") |
* A motor gyártója a lóerőt és nyomatékot csak összehasonlító adatként közli. A tényleges üzemi lóerő és nyomaték ennél kisebb. További tájékoztatás a motor gyártójának weboldalán található.