Farmsight szolgáltatások

Farm látványa

 

Proaktív támogatás, amely megvédi azt, ami lényeges az Ön számára

If you’re like us, you don’t like surprises. Különösen akkor, ha a gépek üzemállapotáról arról van szó. Mert ez kiadásokat, csökkenő termelékenységet és alacsonyabb jövedelmezőséget jelenthet. Tehát hagyjuk ki a meglepetéseket. A gép életciklusa és felhasználása alapján a FarmSight szervizcsomagok* tartalmazzák a készülékek távfelügyeletét** és a márkakereskedő szakértői által végzett diagnosztikát, hogy segítsék a gépet úgy működjön, ahogy azt Ön elvárja: megbízhatóan és a lehető legjobbat nyújtva.

 

Alapkivitelben

A gép első beállításához személyre szabott segítséget és használati utasításokat biztosítunk. Az tartalmazza a gép folyamatos megfigyelését a márkaszerviz szakértői által távoli diagnosztikai eszközök segítségével.

Select

A Select segítségével hasznot húzhat a márkakereskedő szakértőinek legújabb fejlesztéseiből és a gyári adatokból. Gépeinek valós idejű adatai alapján időszerű ajánlásokat kap a gép teljesítményének és tökéletes állapotának megőrzéséhez.

Premium

A Premium révén Ön élvezheti a csökkentett üzemeltetési költségek és a megnövekedett gépteljesítmény előnyeit az adatok és a szakértői segítség alapján, amelyet munkatársaink a helyszínen, a gazdaságban vagy a legújabb távkarbantartási eszközök segítségével biztosítanka.

Ultimate

Az Ultimate megnöveli a rendelkezésre állást, és új szintre emeli a teljesítményt. Élvezze az adatokon és a szaktudáson alapuló szervizelés biztosította teljes lelki nyugalmat, beleértve a gép garantált hasznos üzemidejét is.

 

Kiemelt FarmSight szolgáltatások

Az alábbiakban azokat a márkakereskedői szolgáltatásokat ismertetjük, amelyek a FarmSight Services csomagjai részét képezhetik. Legyen szó akár a gép távoli figyelésről, az Ön optimális gépteljesítmény biztosítása érdekében végzett támogatásáról, vagy eredeti alkatrészekkel végzett karbantartásról, nekünk mindenre van megoldásunk!

 

Távoli gépfelügyelet

Távoli gépfelügyelet

A gép üzemállapotát a távolból figyelik a márkakereskedő szakemberei a John  Deere Connected Support eszközeivel, azaz pl. az Expert Alerts és a Machine Dashboard segítségével. Ha a műszerek azt jelzik, hogy valami nincs rendben a gépen, akkor azonnal kapcsolatba   lépünk önnel, és proaktív támogatást  nyújtunk, amelyre azért van szüksége, hogy minimálisra csökkenthesse a leállás kockázatát és továbbra is a munkájára összpontosíthasson.

Távoli gépbeállítás támogatás

Távoli gépbeállítás támogatás

A kijelző távoli hozzáférés eszköz jelentősen csökkenti a gép a beállítási idejét, mivel lehetővé teszi a márkakereskedő szakértője számára, hogy kapcsolódjon a vezetőfülkében lévő kijelzőhöz, támogatást nyújtva a beállításhoz. Lehetővé teszi a márkakereskedő szakértője számára, hogy támogatást nyújtson Önnek a teljesítmény fokozását illetően és lényegesen megkönnyíti a kommunikációt a márkakereskedővel, ha problémákba ütközik, ami szintén lényeges a hasznos üzemidő szempontjából.

Szakszerű átvizsgálás

Szakszerű átvizsgálás

A gép márkakereskedői szakértő általi alapos átvizsgálása. A John  Deere speciális felülvizsgálati ellenőrző lista segítségével ezek a szakemberek elvégzik a gép átfogó műszaki diagnosztikáját és tanácsokkal szolgálnak ahhoz, hogy milyen intézkedéseket kell foganatosítani a maximális üzemidő biztosításához a következő szezonban.

Oktatás a gép átadásakor

Oktatás a gép átadásakor

Egy órás gépkezelő-betanítás a márkakereskedőnél. Kiemeli a gép termelékenységgel kapcsolatos legfontosabb funkcióit és elmagyarázza, hogy hogyan kell használni azokat a műveletek optimalizálása érdekében.

Márkaképviselő kereső

Hogyan szerezhetem be ezeket?

Keresse fel márkakereskedőjét még ma

Kapcsolatfelvétel

* Csak az akcióban részt vevő márkakereskedőknél vehető igénybe. A szervizelés pontos terjedelme az egyes márkakereskedők ajánlataitól függ.

** Az összes távszervizeléshez JDLink™ telematikai modul, aktív előfizetés és az ügyfél hozzájárulása szükséges.